100314 Eunhyuk Cyworld Diary Entry

2010.03.14 04:41

Ah….when shall I take care (of it)?
It’s troublesomeeeeeeeeeeeeeeeeee ㅜㅜ

Note : Most of the fans who left comments under his entry assumed that Eunhyuk was talking about taking care of his body (exercising so he can have a nice body like Siwon’s)

credits:

Source : 이혁재 미니홈피
translated by evanesco@sj-world.net
thanks katakko for the shout out

3 responses to this post.

  1. .,gyahahahahhaha….
    rae cha eunhyuk dtraining aja biar sama badanna kek siwon ^^…

    Balas

    • huhuhu.. iya nih, kunyuk oppa makan mulu sih jadi badannya susah berotot…
      *umpetin makanan biar kunyuk fokus bentuk badan,,hihi*

      zha,,,, jangan seneng dulu.. nggak liat ya badan hyun oppa kayak gimana…ciakakakaakak….^^v

      Balas

      • .,iah saya cukup sadar diri..
        .,jiah sapa eang dihina sapa eang ngerasa???

        .,pokokna zha juga bakal maksa hyun buad makan dada ayam yang banyak biar badanna kek siwon…
        wkwkwkwkwkwkwkwk..

        *jadi kalo dipeluk rasanya kek tempat tidur*..
        .,wkwkwkwk..
        .,itu berotot ato gendut???

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: